Tema: Re: Turbūt pabodusi tema: koks dabar maršrutizatorius ant bangos namams?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-29 16:08:04
2017.08.29 15:36, Rimas rašė:

> Virš metų jūzinu - tai: per lan viskas ok, bet su wifi stabilumu pas jį
> ne kas. Sugalvoja karts nuo karto ir neveikia.
> Ne tai kad neveikia iš vis, bet pvz telefas prisijungęs, o pvz planšetė
> kuri ką tik buvo online, staiga kažkodėl patampa ofline - po 10-30sek
> vėl žiūrėk viskas ok ir pan.
> Ypatingai tas erzina žiūrint youtube pvz, tada aiškiai matosi.
> Pilni forumai mikrotike verksmų dėl šito. Jokių interferencinių
> reiškinių pas mane nėra (praktiškai vienintelis matomas tinklas), nuo
> temp nepriklauso ir t.t.

> [...]

naudoju praktikoje 2 irenginius: darbe 2011 routeri ir pas uosvius
pigiausia wifi routeri. tai patirtis kardinaliai priesinga. veikia ir
tiek. pas uosvius pirkau butent todel, kad butu 0 aptarnavimo, kas ir
vyksta. reiketu pvz updeitus sustumt, bet password pamirsau.

tipo yr alegenda kazkokia, kad intel kazkokie wifi modeliai nevaziuoja
normaliai su mikrotiku, bet turejau laptopus su intelio wifi: viskas
normaliai.