Tema: Re: Kodėl Adobe Reader nespausdina lietuviškai? + (KB)!
Autorius: Sele
Data: 2010-02-10 13:50:40
Visus kitus dokumentus visi spausdintuvai iš bet kokio kompo spausdina gerai. Tik paštu atsiųstas sąskaitas iš skirtingų organizacijų PDF formatu  lietuviški XP nespausdina. Bendradarbės persiųsdavo man, kad atspausdinčiau su anglišku XP. Dabar, persikrausčiau į kitą darbo vietą ir keikiuosi prie lietuviško XP. Nervina viskas, pradedant sunkiai suvokiamais lietuviškais terminais. Bandžiau internete rastų PDF passpausdinti, spausdina gerai. Kažkokia mistika.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> parašė naujienų pranešime:hktmh0$nql$1@trimpas.omnitel.net...