Tema: Re: Kodģl Adobe Reader nespausdina lietuvi¹kai?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-02-08 15:00:36
pas mane buvo xp pro (daba w7) turiu dar eee900 su xp apkarpytu ir
spausdinau nesyki lietuviškai pdf ir viskas tvarkoje, jokiu "kringeliu" nėra.
R.
PS... Pirmas tavo rašytas laiškas su sugadintom lietuviškom raidėm o antras
tvarkingas.

"Sele" <salomejk@telesat.lt> parašė naujienų news:hkost5$6ss$1@trimpas.omnitel.net...