Tema: Re: Kodģl Adobe Reader nespausdina lietuvi¹kai?
Autorius: Sele
Data: 2010-02-08 15:45:36
Adobe 9,3 o spausdintuvas HP Laserjet 1018. Angliškame XP sėdi senesnė Adobe
8 versija. Spausdintuvas ne prie ko, nes kai jis buvo prie angliško XP
spausdino gerai, perneštas prie lietuviško XP sudurniavo. Tuo tarpu prrie
angliško patupdytas canon veikia puikiai. Bandant iš angliško XP persiųsti
tekstą tinklu į kitą spausdintuvą baigėsi tokiais pat kringeliais. Ne
tokiais kaip mano laiške, kitokiais, ten nesuprasi nė vieno žodžio:
matematiniai simboliai, ala vokiškos ar kitos kalbos raidžių kratinys.
Pirma žinutė rašyta orginali, sekanti rašyta replikuojant. Tad biški
skiriasi ir atrodo tvarkingai, bet tai ne mano nuopelnas.

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hkp2rb$gre$1@trimpas.omnitel.net...