Tema: Re: Kodģl Adobe Reader nespausdina lietuvi¹kai?
Autorius: Sele
Data: 2010-02-08 13:35:01
Vaje, ar ir jūs matote mano rašte kringelius kaip ir aš?
Gal čia ir bus problema? Nes sąskaitas gauname paštu. Mažai teišmanau tuos
dalykus, teks lakstyti nuo vieno kompo prie kito ir tikrinti visus
properties laukelius, ieškoti kuomi skiriasi.

"Sele" <salomejk@telesat.lt> parašė naujienų
pranešime:hkom2k$r2s$1@trimpas.omnitel.net...