Tema: Re: Dėl standartinės lietuviškos klaviatūros
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2010-01-11 21:58:15
2010.01.10 22:24, Rimas Kudelis rašė:

> Kitų šalių žiūrėti tingiu, bet esu 99% tikras, kad jose nėra (išskyrus
> Linux ir OS X, kur trečias ir ketvirtas lygiai prikimšti visokių
> retenybių). Standartinėje taip pat nėra.

Dėl viengubų kabučių užklausiau VLKK. Štai atsakymas:
> Laba diena,
> lietuvių kalboje (kaip skyrybos ženklai) vartojamos kabutės: atidaromosios ( „ ), uždaromosios ( “ ), žr. http://www.vlkk.lt/lit/10118 (2. punktą).
> Viengubų kabučių nepatartina vartoti, vartotinos arba įprastos dvigubos, arba citatos viduje gali būti išskirta kitu šriftu.
> Pagarbiai
> VLKK konsultantai

Na, nors atsakymas manęs asmeniškai ir netenkina (nes žinau, kad yra
vartojančių viengubas), bet manau, jog juo, kaip papildomu kriterijumi
remtis galima. Taigi, nauja mano išdėstymo laida ir toliaus bus be
viengubų kabučių.

O taip pat ir be daugtaškio – tiesiog kad pakeitimų būtų kuo mažiau.
Tiesą sakant, NT šeimos versiją jau ir pagaminau, tik su 9x užstrigau –
mano naudojama išdėstymo kūrimo programa nenumato tarpo klavišo
perprogramavimo, tad iškilo problema su NBSP.

Rimas