Tema: Re: Dl standartins lietuvikos klaviatros
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2010-01-10 15:14:05
2010.01.04 21:23, Antanas ra:
> Kas btent planuojama patobulinti? Ir dar norjau paklausti, kas
> tiksliai toje klaviatroje yra iuo metu pakeista nuo prastos
> vinodusins klaviatros? Kabuts vietoje 9 ir 0, brknys treiame
> brknelio lygyje ir brknys su euro enklu klavie tarp Shift ir Z?
> Viskas?

Atrodo, taip.

> Galvojau, gal dar reikt kur nors terpti paragrafo enkl. Ir
> nepertraukiam brkn (kaip standarinje klaviatroje)?

Kas yra nepetraukiamas brknys?

O k noriu pakeisti, iliustruoja prisegtas paveiksllis. Raudonai jame
paymti klaviai, kuri funkcijos, lyginant su numatytuoju Windows
idstymu, keiiamos, o oranine spalva  papildomos. Kaip matai,
klaviui tarp Shift ir Z grinau ankstesn reikm, ir btent dl
jos dabar labiausiai dvejoju  norisi  klavi inaudoti tikslingiau,
tuo paiu neumirtant, kad jo gali ir nebti. Kita vertus,  funkcijos
suteikimas jam yra beprasmikas, nes abu iuos simbolius galima vesti
kitais klaviais. Realiai tai turbt taip ir paliksiu, kaip pavaizduota...

Mano kompiuteryje is idstymas jau naudojamas, tik kol
neapsisprendiau, ar t pakeitim tikrai pakaks, nenorjau atnaujintos
tvarkykls dti  svetain. Bet turbt jau pats laikas, kaip manote? :)

Tiesa, yra dar vienas dalykas  viengubos kabuts. Ne visi jas naudoja,
taiau yra naudojani. Kam jos reikalingos? Ogi kartais reikia rayti
kabutes viduje jau esam kabui. Galbt vertt jas talpinti
treij [] klavi lyg?

Rimas