Tema: Re: Dėl standartinės lietuviškos klaviatūros
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2010-01-10 22:24:30
2010.01.10 21:45, Antanas rašė:
> [...]
> klavišo tarp Shift ir Z pritariu, kad galima atstatyti pradines
> reikšmes. Nors jis brūkšnį turi pirmame lygyje (priešingai nei kitas
> brūkšnio klavišas), visgi jis brūkšnį ir euro ženklą dubliuoja. Taip
> pat, kaip ir pastebėta, daug kur jo net nėra (savo nešiojamajame
> kompiuteryje net nustebau jo neradęs). Tai pat manau, kad esamų klavišų
> reikšmių keisti nereikėtų (keisti kuo mažiau), o geriau juos dėti į
> tuščias vietas. Kabutės tebūna šiokia tokia išimtis, nes visi skaičiai
> ar taip ar taip yra trečiame lygyje.
>
> Nepertraukiamas brūkšnys tai turbūt ir yra tas pats NBSP.

NBSP yra nekeliamasis tarpas, o ne brūkšnys.

> Dėl viengubų kabučių ir daugtaškio net nežinau. Galbūt reikėtų
> atsižvelgti į kitų šalių išdėstymus? Ar šie ženklai yra standartinėje
> lietuviškoje klaviatūroje? Kitų šalių klaviatūrose?

Kitų šalių žiūrėti tingiu, bet esu 99% tikras, kad jose nėra (išskyrus
Linux ir OS X, kur trečias ir ketvirtas lygiai prikimšti visokių
retenybių). Standartinėje taip pat nėra.

> Taip pat dėl šio išdėstymo „prastūmimo“ į /Windows/. Manau, reikėtų apie
> tokią perspektyvą padiskutuoti su VLKK ar pan. institucijom. Gavus jų
> pritariamąjį balsą būtų lengviau priversti /Microsoftą /imtis veiksmų.

Juk tai – ne standartinis išdėstymas. :) Šiaip ar taip, kontaktas su MS
pas mus yra.

Rimas