Tema: Re: Speciali paieška lietuvių kalbai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-11 13:11:16
Neesu dares, draugelio kuris nedares bet kazka buvo seniau pasakojas klausiau tai sake tas dalykas darosi per full text search: http://en.wikipedia.org/wiki/Full_text_search#The_precision_vs._recall_tradeoff

relevancija kazkaip nurodant, speju skirtinguose sql skirtingai darysis.... bet i ta puse googlyt reik