Tema: Re: Speciali paieška lietuvių kalbai
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-11 01:14:44
Shiaip rašė:
> Prikom иia gыglas???
>
> Rezultatai turi bыt grаюinami iр jш sistemos, ne iр gыglo.

Sorry, mano krištoliniam rutuliui batareikos nusėdo...
Taip norėtųsi tave pasiųsti...

Siunčiu.

Pasiieškoti „Vytautas Ambrazas, Kazimieras Garšva, Aleksas Girdenis ir
kt., Dabartinės Lietuvių kalbos gramatika“ knygos (~740 psl.).
Bus įdomu susipažinti su gramatika, daryba, stemming'u...

Dar siunčiu pasidomėti full-text paieškos sistemomis:
http://en.wikipedia.org/wiki/Full_text_search

(net ir su nusėdusiomis batareikomis, mano rutulys rodo, kad tave
domintų Sphinx, Lucene/Solr)

Taip pat siunčiu pasidomėti stemmer'iu, kurį naudoja ar gali naudoti
bent keletas jų (o gal net ir didžioji dalis):
http://snowball.tartarus.org/

Taip pat siunčiu pasinagrinėti ispell-lt:
https://code.launchpad.net/ispell-lt

afiksų taisykles (parengtas pagal minėtą storają knygą); jas galėtum
panaudoti pasirašydamas savo stemmer'į (bent jau pagrindinėms kalbos
dalims, t.y. daiktavardžiams, būdvardžiams be laipsnių, svarbesnėms
veiksmažodžių dalims)

Toli pasiunčiau...?