Tema: Re: Speciali paieška lietuvių kalbai
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-11-11 10:43:20
taip jau išėjo kad kažką panašaus magistriniam dariau.

Realiai aš asmeniškai naudojau PostgreSQL Full text indexing, supažindintą
su lietuvių kalbos žodynu, tas leidžia atlikt paiešką pagal žodžių šaknis.
Stemmeris suvalgė lietuvių kalbos žodyną, kuris eina su OpenOffice'u.
Daugeliui paprasšų žodžių to užtenka.
Praktiškai indeksuojant visi žodžiai redukuojami į bendrinę šaknies formą ir
tada ieškoma yra šaknies o ne žodžio. kiek pamenu linksnio/laiko pataikymas
didina "score" ir rezultatas aukščiau gražinamas...

http://www.postgresql.org/docs/9.0/interactive/textsearch.html

konkrečiau tave kogero domintų:
http://www.postgresql.org/docs/9.0/interactive/textsearch-dictionaries.html