Tema: Re: Speciali paieška lietuvių kalbai
Autorius: Shiaip
Data: 2010-11-11 00:50:30
Na gal ne taip paaiškinau.
Čia ne variantas ieškot pagal kiekvieną žodį.

Bet pas kliente šovė mintis, kad įmanoma
Suvedus į paiešką bet kuriuos iš tokių variantų:

salonai
salone
salonuose
salonų
salonas
ir t.t. ir t.t.

nukasti žodžio galūnes (ai, e, uose, ų, as) ir nustatyti žodžio šaknį
"salon"
tada prie šaknies "prisabačint" visas galimas kitas lietuviškas galūnes,
ko pasekoje sudaryt visą masyvą galimų lietuviškų žodžių su šią šaknim

vienaskaita

salonas
salono
salonui
saloną
salonu
salonai

daugiskaita

salonai
salonų
salonams

ir t.t

Ir pagal visą šitą paieškos žodžių masyvą daryt paiešką apjungiant selectus
union'ais

Suprantu, kad užsiprašė dangiškų migdolų, bet šiaip sudomijo ar kam nors dar
teko su tokiais pageidavimais ar pan. susidurt.

Čia man jau šiaip, sportinis interesas. ;-)