Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: [mikro]
Data: 2019-04-11 09:22:53
praejusiame poste klaida padariau. mlc turejau uomenyje.
db del sito posto, tai bbz kokius tu ten turi tuos ssd, vat visa beda ir
yra, kai is beleko daromos globalios isvados. turiu 960pro ir 970pro ir
todel ir kalbu. taip, visokie lievakai, o net ir 970evo suleteja, nes mls
imituojantis cache baigiasi ir ten greiciai krenta bilekaip, bet tai
netaikoma visiems ssd.

"fenix"  wrote in message news:q8ldln$ok5$4@trimpas.omnitel.net...

2019.04.10 17:18, [mikro] rašė:
> pasiimk tu kad ir 970pro. ir papasakosi, kur ten tie greiciai labai
> krenta?

as tokio neturiu.
ar tu turi? jei turi - pamegink ir papasakok. su kitais turetais as
ismeginau.