Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: [mikro]
Data: 2019-04-11 21:21:36
eksperimente tu eksperimente:D
pridaryta tu eksperimentu iki apsisikimo. kad ir su 2 vienetais mx500 2tb.
katras vienas gyvena ant sata, kitas isorineje dezuteje, ir ruko tas
isorineje.
todel, kad usb yra neprognozuojamas reikalas, kaip ir visi tie isoriniu
dezuciu chipai. va tau pavizdys, turiu kilminga chieftec krebe, katroje
visokie seagate, wd hdd veikia ok, o bet taciau, bandziau gal 5 toshibas ir
totali bybiene. max skaitymas 15mb, max rasymas 10. ir copinant I toje
dezuteje ideta bilekoki toshibos hdd, nors ir dideli daug gb faila, eigoje
dar krenta iki praktiskai 600- 900kb:)))
tai tu bl eik ir toliau eksperimentuok su ssd isorinese dezutese:)))
vienu zodziu eilini karta kazkur kazka pirstelejai ir kaip uz teisybe
visiems cia bandai iteigt:D

"fenix"  wrote in message news:q8nvc6$fhd$1@trimpas.omnitel.net...

2019.04.11 17:47, [mikro] rašė:
> nu, o tau usb trafikus lyginti ziuriu ipatingai gerai gaunasi. ir dar
> teigti, kad ssd ant randominiu uzsidusina:))) kazkodel normaliai tie ssd
> pajungti netaip jau ir uzsidusina. tai px, trolink sau toliau:))

kaip ir sakiau: man bent jau gavosi padaryt eksperimenta, tau - nieko
nesigauna, tik apie kokybinius suolius papezet