Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: Kesha
Data: 2019-04-11 15:32:38
After serious thinking fenix wrote :

> pas tave biski geriau gavosi, jeigu ssd neuzspringo (mx300 - toks pat
> kaip pas mane), bet is esmes - nera to ~3x pranashumo ssd puseje...

tai su smulkių failų dideliais kiekiais (tiksliau kartu su jų dideliu
GB kiekiu) ir nesigaus tokio pranašumo, jo privalumas kitkame :)

> tiesa, fastcopy veikia tuo paciu principu kaip elementarnas windows
> explorerio copy ar kazkaip kitaip? niekad nesusidures, pardon. matau yra
> kazkokie bufferio nustaymai ir pan.

jo privalumas, kad nereikia patvirtinti, kad negali kažkokio failo
nuskaityti, nes windozės neleidžia, jis jį apeina, t.y. kopijuoja tai
ką gali, o "neleidžiami" paliekami kaip errorai.
be to jei kažkas nepavyksta, tai jei vėl paleidi, tai nerašo tų, kurie
jau įrašyti (praskipina) ir šiaip daug informatyvesnis ir patogesnis,
kai kopijuojami dieli kiekiai, o tas buferis, tai nelabai gal smarkiai
rūpi.