Tema: Re: SSD M.2 NVMe 256 GB
Autorius: Remigijus
Data: 2019-04-12 08:46:44
Nepamiršta prie HDD pridėti dar ir fragmentacijos? Sutinku jei
Kopijuojami dideli failai tarp HDD (defragmentuoto) ir prasto SSD, gali
pasitaikyti situacijų, kad HDD lenks SSD, bet realiam pasaulyje su
nedefragmentuotu HDD tai tokių situcijų nebūna. MRT parodė nuotraukoj
kad normalaus SSD krenta greitis iki tokio, kokio joks HDD net nepasiekia.