Tema: Re: MP3 grotuvai ?
Autorius: Marimaras
Data: 2008-04-24 09:10:22
Creative Zen turiu irgi kelis men.

Pora kartu yra nutikes "white screen of death" persijungiant is hold rezimo i normalu, pastaruoju metu to nepasitaiko, nezinau, kokios to priezastys. firmware paskutinis.

mp3 skambesiui  ypatingu priekaistu kaip ir nera (kita vertus, ko is jo noret). Muzikos kolekciju valdymas - atkreipt demesi id3 tagus, ypac tai liecia keletos atlikeju "greatest hits" talpinima vienu metu. Navigacija fonotekoje irgi vykdoma pagal tag'us. Negalesi susikurt direktorijos "mano sekmadienio dainos" ir ja imest i grotuva paklausyt, turesi per tag'us ivest dainu rinkiniui albumo pavadinima "mano sekmadienio dainos" arba zaist su playlistais. As daugiau klausau albumus nuo pradzios iki pabaigos, tad kazkaip neerzina, bet kitiems gali buti nepatogumas. Albumo virselius irgi reikia "prisiut" prie tag'u, kitu atveju jokiu paveiksliuku nematysi.

radijas - praktiskai neklausau, kazka groja, lyginant su pries desimtmeti buvusiais kasetiniais walkmanais vazinejant gal gaudo geriau, bet cia labai subjektyvus pastebejimas

video - ziuret imanoma, video susikeliu i sd kortele is ten ir ziuriu. Rodo kaip ir normaliai, tik neypac megsta tamsiu spalvu ir atspalviu scenas - kartais sulieja viska i viena juoda blyna. Konvertavimas - is avi formatu konvertuojant viskas daugiau maziau ok, bet konvertuojant is dvd, reikia ziuret, kad garsas ir vaizdas sutaptu.

eksploatacija - del baterijos laikymo pritariu btms ispudziams, ziurint video - kazkur nuo dvieju iki triju valandu. Pirkau su odiniu deklu, tad kol kas nesubraizytas ir nenubrozdintas niekur.

jei reiktu talpaus mp3 grotuvo, kuriuo karts nuo karto paklausai radijo ar paziuri koki klipa, manau pirkciau vel creative zen 4gb talpos, iriver clix ar ipod nano gal ir geri modeliai, bet nemanau, kad sumokejus simtu litu daugiau pajustum esminiu skirtumu