Tema: Re: MP3 grotuvai ?
Autorius: md
Data: 2008-04-23 21:16:00
Baldocer wrote:
> taip pvz tokios
> http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/2252-1.jpg (ear in)
> vs tokios
> http://i.walmart.com/i/p/00/04/68/38/02/0004683802950_215X215.jpg
>
> tai garsas dauk geresnis pas pirmas ear in tipo, labiausia jauciasi zemu
> skirtumas, esu nemazai isbandes ivairius philips, sony, panasonic ir t.t.
> antro tipo ausiniu tai uzteko karta pabandyti pigias Gile ear in ausines tai
> iskart uzmirsau apie antro tipo ausines, zemas dauk geresnis
> P.S. maciau Hyper maximoje kaune Koss plug in (ear in) ausines tik uz 46lt,
> [...]

Turiu tas pirmas, kazkur voliojasi, atiduociau uz 3 alaus butelius.
Praktiskai nenaudotos, bet reikia rasti kazkur stalciuose. Be reikalo
ismesti pinigai. Ipod shuffle ausines pasirode geriau priderintos prie
grotuvo nors ir be dunksinciu bosu. Gaila pries perkant niekas neduoda
pasiklausyti, o ausiniu reviewai yra labai apgaulingas dalykas. Ne pirma
karta pasimokau...