Tema: Re: MP3 grotuvai ?
Autorius: btms
Data: 2008-04-23 21:32:34
Turiu vat toki Zen jau kelis men. Valdymas paprastas, garso kokybe gera, tiesa ausines Zen Aurvana (turi funkcija apsaugot ausis nuo per didelio dB), Eq 7 ar8 defaultiniai (rock pop etc) gali ir pagal save susireguliuot. Del video: moka orginalus softas konvertuot beveik visus video, turi organaizeri, zhadintuva. Grojant mp3 akumas laiko savaite su puse (+/-,klausau 2-3h per diena), kraunasi tikrai greitai. Pavirshius stiklas/organika. Per tiek laiko atsirado vos keli ibrezhimai, kurie papoliravus jauchiu ir ishnyktu. Pakibes ne karto nebuvo (laikas nuo laiko pachekinu ar nera naujo fw). Kalnas info smulkesniais klausimais: http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=121