Tema: Re: MP3 grotuvai ?
Autorius: Baldocer
Data: 2008-04-23 20:55:00
taip pvz tokios
http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/2252-1.jpg (ear in)
vs tokios
http://i.walmart.com/i/p/00/04/68/38/02/0004683802950_215X215.jpg

tai garsas dauk geresnis pas pirmas ear in tipo, labiausia jauciasi zemu
skirtumas, esu nemazai isbandes ivairius philips, sony, panasonic ir t.t.
antro tipo ausiniu tai uzteko karta pabandyti pigias Gile ear in ausines tai
iskart uzmirsau apie antro tipo ausines, zemas dauk geresnis
P.S. maciau Hyper maximoje kaune Koss plug in (ear in) ausines tik uz 46lt,
manau jos tikrai vertos savo kainos