Tema: Re: Patarimo del komplektacijos su Intel Q9300 - biski uzsiknisau :)
Autorius: AS
Data: 2008-04-05 21:19:38
"Žvilgsnis" <Zvilgsnis@-trinti-gmail.com> wrote in message
news:ft8fcf$ba5$1@trimpas.omnitel.net...
> Ačiū, aišku :)
>
> Va, dėl to ir gerai dar papildomų atsiliepimų be apžvalgų prisirinkti :)
> Nors jie ten su naujais Penryn modeliais ir sako, kad geresni
> kondenstaroriai. Kol kas svarsčiau kokią Asus, bet vėl kai kurie
> atsiliepimai pučia mane atgal į Gigabyte :) Žiūrėsim, kuo čia baigsis :D

IMHO jei yra minciu apie turbinima, turbut geriausia bus ASUS, jei tas
neaktualu ir norisi, kad viskas veiktu defaultiskai be BIOS tvirkinimu ir
testu su Prime, galima ziureti i Intel. Beje, su Intel yra labai ivairiu
atveju. Kai kurias is tu motina irgi galima paturbinti, kartais ir nemazai
ir stabiliai, bet kai kurios labai isrankios ypac atminciai, tad reikia
detaliau skaitineti tada. Zinau, buvo kiek anksciau modeliu, kurie net
nepasileisdavo, jei atminties itampa netinkama, o jos ten ir nustatyti
nenumatyta :-)