Tema: Re: Patarimo del komplektacijos su Intel Q9300 - biski uzsiknisau :)
Autorius: AS
Data: 2008-04-05 20:39:02
"Zvilgsnis" <Zvilgsnis@-trinti-gmail.com> wrote in message
news:ft7u51$bp$1@trimpas.omnitel.net...

> Zalman arba Nexus LXM-8200 (17dB)

Pas mane jau kuris laikas sukasi kazkas is ArcticColling. Irgi tylus, tikjau
modelio mintinai nepamenu.

> Asrock man ypatingai pasitikejimo nekele, tiesiog FIS`e pasiule kaip
> patikima, o atsiliepimu normaliai dar neprisiskaiciau :)

Tai ga ir nevark. Jei trumpai, tai pigus komponentai su visom galimoom
pasekmem. Jei butu mirtinas reikalas kazko konkretaus, galima svarstyti apie
laime loterijoj, jei joks kitas gamintojas panasiu dalyku nesiulo. Kazkada,
atsiradus c2d, masciau kaip cia man sekmingai ji sukryzminti su MatroxP650
AGP. Na, aisku,tokio varianto normaliai gamtoje nebuna, bet va sitas AssRock
turi tokia kazkokia plokste su AGP, 865 chipsetu ir c2d palaikymu. Pralosiau
sitoj loterijoj. Veikt tai veike, bet del stabilumu geriau patyleti. :-)
Buvo dar kitas variantas, kad savo Intel 2.8 HT prosa norejau perkelt i
HTPC, o ten reikia mATX motinos. Nespejau laiku apsirupinti normalia, kai
apsiziurejau, tik tas pats Ass buvo likes. Nenauju dar niekas irgi nepuole
tokiu pardavinet. Na, sukasi ten viskas lyg be dideliu bedu kol kas... Gal
reikia per peti nusispjauti, nezinau...