Tema: Re: Patarimo del komplektacijos su Intel Q9300 - biski uzsiknisau :)
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-04-05 15:10:00
> Liutaurai,

Sveikas, Donatai :)

> tavo vietoj imciau E8500/8400. ne ka tas tas quadas duoda shopui, isbandyta
> skersai ishilgai.

Tai aš ir skersai išilgai testus pažiūrėjau, kiek tik radau - našumas su PS praktiškai iš esmės toks pats (vos mažesnis) kaip su E8500/E8400, bet gal po kokių metų atsiras geresnis multicore palaikymas ir šiaip gali norėtis užkraut konvertavimą + dirbt su PS, kas turėtų būt pakankamai didelis krūvis ir, mano supratimu, tada būt gerai tokį darbą užkraut daugiau procesorių.

Adobe ruošia PS CS4 64 bitų :) Tipo, greičiau dirbs :) ir atrodo reik taikyt 4+ GB atminties :)))
http://www.tomshardware.co.uk/Adobe-Vista-64-bit,news-27881.html

> kodel ne zalman 9700/9500 ?

Atrodo, paskubėjau nurašyt :)

Zalman kažkaip Tomshardware nebelabai blizgėjo, nors dabartiniame kompe tvarkingai sukasi Zalman. O tylos pasiilgau :)
http://www.tomshardware.com/2008/02/26/cpu_cooler_charts_2008_part_2/page13.html - kažkur buvo problemų su Zalman uždėjimu (kitas modelis http://www.tomshardware.com/2008/02/20/cpu_cooler_charts_2008/), o „finale“ kaina neišsiskiriantis Cooler Master Hyper TX2 išlindo. Dėl manęs, tai gali būt ir kiek brangesnis, bet svarbu, kad būtų tylus ir aušintų gerai.

Na, vat reiks dar pasinagrinėt (P5K WS, http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813131185 - nemažai kas kaip ir bėdų apturėjo + kažkas omnyje minėjo, kas su Asus dažnai vis kas nors ne taip). Pagrindinei plokštei galvoju skirt max 500 Lt, jei jausiu, kad tikrai verta. Ankstesnei skyriau virš 500, bet nė velnio neišnaudojau :D

> corsair 2x2GB, ddr3/2, 1333++mhz

Aha, iš tikrųjų reiktų bent po 2GB kaulus...

> per akis shitos.
> shopas, lightroomas, c1pro ir kiti mazai tuo naudojasi. gali bandyt
> nesekmingai ieshkoti ati firegl serijos, bet tai sakau, photo tvarkymams
> neverta.

Nors tiek :) Iš pradžių buvau nusiteikęs, kad turėtų pakakt vidutiniškos plokštės :)