Tema: Re: Patarimo dėl komplektacijos
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2008-04-05 16:17:21
> Tylus, geras CPU aušintuvas: Cooler Master Hyper TX2  arba nežinia kur gauti Thermalright IFX-14 / Thermaright Ultra-120 eXtreme.

Zalman arba Nexus LXM-8200 (17dB)

Įdomus variantas, paieškosiu info, palyginimų.

> Sunkiausia išsirinkti pagr. plokštę (6(+) SATA jungtys, eSATA, Firewire, galbūt WiFi, DDR3 nebūtinas, pliusiukas, jei jei galima du atskirus RAID daryt (1 saugumui, kitas greičiui):
>
> tik ne Asrock,

Asrock man ypatingai pasitikėjimo nekėlė, tiesiog FIS`e pasiūlė kaip patikimą, o atsiliepimų normaliai dar neprisiskaičiau :)

> neblogas variantas, alternatyvos Corsair arba Kingston su heatsinkais ir C4.

OK, susirasiu kainas :)

> Antec jau nebetas kaip budavo anksciau, tikrai geriau butu Chieftec,
> Corsair, Zalman, Nexus, etc.

SilentPC kaip ir Antec gerai įvertintas buvo... Gal kitur naujesnių apžvalgų yra? Į High end netaikau, kažkur nusiteikęs ~500 dėžei su PSU.

Ačiū! :)