Tema: Re: Èia jau su vaizdo plokðte kaþkas?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-27 14:41:36
Nesuprantu, kame čia problema visgi. Vakar parsivežiau iš garantinio
visiškai naują monitorių, pakeitė, įjungiau ir po kelių valandų darbo
tik pyst ir ekranas linijomis. Šiandien per USB-C įjungiau prie
nešiojamo, po kelių valandų vėl tas pats. Negali gi būti iš eilės du
monitoriai brokuoti. Kas galėtų turėti įtakos tokiam sutrikimui?
Išjungiu, vėl įjungiu ir rodo normaliai. Čia gal screen saver toks pas
jį? Dabar per hdmi pajungiau prie Mi box S, žiūrėsiu, ar tik kompą
pajungus veikimas sutrinka, ar ir kitą vaizdo šaltinį. Mi box irgi
3840*2160p60 rezoliucija, tai analogiška kompiuterių rezoliucijai.