Tema: Re: Èia jau su vaizdo plokðte kaþkas?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-17 14:30:40
Dabar tą streikuojantį monitorių per HDMI pajungiau prie nešiojamo
kompiuterio (HP Probook 450 G5). Kol kas problema nepasikartojo. Gali
būti, kad ir stacionaraus integruota netraukia 4K UHD 60 Hz, nes tokia
raiška jai jau maksimumas.
Užsakiau vaizdo plokštę, penktadienį turėtų pristatyti. ASUS Phoenix
GeForce® GTX 1050 Ti 4GB GDDR5. Pirma reikia testuoti pas save prieš
kreipiantis į garantinį. Jei kelias dienas nepasikartos problema,
vadinasi kompo kaltė.