Tema: Re: Čia jau su vaizdo plokšte kažkas?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-15 16:23:06
Jis taip nerodo. Jis taip pasidaro kartais, su šiuo monitoriumi jau 3
kartus buvo per 3 savaites. Išjungiu monitorių, vėl įjungiu ir rodo
normaliai toliau. Pajungta per DP. Pakeičiau kabelį po antro sugedimo,
su nauju kabeliu 1 kartą taip buvo po pakeitimo. Žiūrėsiu, jei dar taip
pasikartos bandysiu HDMI jungti ir žiūrėti. Neatmestina ir Intel kaltė,
nes ir su senu monitoriumi taip buvo gal trejetą kartų.