Tema: Re: Èia jau su vaizdo plokðte kaþkas?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-07-16 17:44:46
Ką tik vėl buvo. Dabar monitorius buvo pajungtas per HDMI ir vėl ta pati
bėda. Taigi faktas, kad čia monitoriaus bėda, nes kitas monitorius lieka
nepaveiktas. Bėda pasireiškia ir pajungus per DP, ir per HDMI. Keliaus į
garantinį, tik galvoju kokiu formatu įrodymus pateikti - atspausdinti
nuotraukas su nespalvotu spausdintuvu, ar įrašyti nuotraukas į kokį CD?