Tema: Re: Yra lenovo p52 userių?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-06-06 12:02:28
nu aš kažkada kariavau su 2670QM ant DELL kažkokio. Tai pakeitus
radiatorių,  viską ten sutepus "serebrianke", pavyko pasiekt kad
apsisitoja ant 95-98C ir nesithrottlina. bet jei dar dadėt GPU - pyst,
100C ir viskas stoja.

Ir šiaip ventiliatorius pūsdavo pakankamai vėsų ora su 100C temperatūra.
Tai kaip ir ženklas apie nepakankamą radiatoriaus ar tai heatpipe'o našumą.