Tema: Re: Yra lenovo p52 userių?
Autorius: vrm
Data: 2019-06-06 09:46:42
Thinkpadų subreddite įprastai tą siūloma gydyti:

Pertepti termo košę, dažnas pasiūlymas būna thermal grizzly kryonaut.

CPU undervoltingas su ThrottleStop (arba Intel XTU - šio interfeisas
kiek aiškesnis, tačiau jis pats šiek tiek apkrauna CPU, ThrottleStop
toks labiau "mikrotik'inis"). Dažniausias undervoltas -100mV, bet yra
kam stabiliai veikia ir su -150mV, čia jau priklauso nuo CPU. iGPU
vidutiniškai sumažinamas -80mV.

Mano 8250u su -90mV CPU ir -70mV iGPU + kryonaut nebethrotlina ir
nebeperlipa 85 oC. Prieš gydymą buvo 90+ bei throtlindavo.
Gal pavyktų ir daugiau sumažinti nei -90mV, bet tingėjau žaist.

Resursas apie ThrottleStop:
https://www.notebookcheck.net/How-to-Lower-Temperatures-Stop-Throttling-and-Increase-Battery-Life-The-ThrottleStop-Guide-2017.213140.0.html