Tema: Re: Yra lenovo p52 userių?
Autorius: Rimas
Data: 2019-06-06 07:02:19
prieš mėn pirktas buvo, tai švaru ten viskas. Kiek pasiskaitinėjus, tai visi
 tie i7-87,8850h kaista visuose gamintoju laptopuose, tik man nepatinka, jog
 davus loado apsišika iki tu 99 per kelias sek. Toks įspūdis, kad arba
 nesiekia gerai aušinimas paviršių, arba tiesiog by design lievokas
 coolingas (ką daugmaž ir sako netas)... Tiesa lenovo forumuose ir šiaip
 youtubėj turbūt tik keli tie patys skundžiasi.. Vienžo, pamatuosi bus matyt