Tema: Re: Yra lenovo p52 userių?
Autorius: Rimas
Data: 2019-06-06 09:59:21
On 2019-06-06 09:38, MRT wrote:

> https://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-P52-i7-P1000-FHD-Workstation-Review.322974.0.html
>
> https://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/ThinkPad_P52-20MAS03N00/load_short.png
>
> https://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/ThinkPad_P52-20MAS03N00/load_long.png
>
> Cons: - cooling system heavily taxed by the entry-level SKU

Jo, šitus ir visus kitur resursus jau peržiūrėjęs. Tik va toks dalykas,
kad pas kai kuriuos po aušinimo sistemos "service repair" tos temp lyg
pakrenta iki 90C. Bet vėlgi - neaišku, ką koks botanikas pas save ten
power option nusistatęs - ar jam po "repair" nustatė..

> PSS. Pats nebandziau tiunint.. tarkim Pentium 3825U 1.9GHz 2C/4T be
> Turbo Boost'o nelabai turi prasmes..
> https://www.notebookcheck.net/Intel-Extreme-Tuning-Utility-XTU-Undervolting-Guide.272120.0.html

Bandžiau undervoltagint - bet pas mane stabilumo nėra. Padarai cpu/cache
po -0,125V - prasuki kokį Prime95 5min - kaip ir ok. Paskui pyst ir
nulūžta. Kit kartą nulūžta tik pabandžius nustatyt -0,065V (tobiš
mažinant), nereikia net jokių testų sukt.
Net ir prie mizernų -0,05V stabilumo nėra. Tai mečiau šitą reikalą, nes
šiokia tokia nauda buvo tik prie -0,125V - kažkiek mažiau C, kažkiek
daugiau MHz ir Thermal Throtling ne 100% visą laiką, bet On/Off..
(čia sukant integruotą XTU testuką).