Tema: Re: mechanines klaviaturos rasymui?
Autorius: useris
Data: 2019-03-27 14:35:07
Su Call of Duty, Starcraft ir dar ką žaisdavau niekad nepastebėjau problemų
su rolloveriais :) Girdėjau kad tuo Model F gera, bet man kažkaip atrodo
nesvarbi ši charakteristika.
Tame linke pamėginau, Model M daugiausia 7 buvo, bet priklauso kuriuos
klavišus spaudi. Pajungta per PS2.

Dėl bibliotekų tai geras, nepagalvojau kad būtent jom skirta. Nors darbe
tarškėjimas irgi turėtų erzinti kolegas.

Naują nusipirkti lengviau ir gauni naują daiktą, naudotos būna purvinos,
reikia ardyt, valyt. O ebay kainos belekokios.