Tema: Re: mechanines klaviaturos rasymui?
Autorius: useris
Data: 2019-03-26 15:01:00
Tiesa, man dar trūksta Calculator mygtuko, prieš tai turėjau, tai patogu
būdavo.

Kiek žinau šiuolaikinių klavų išdėstymai prasidėjo nuo Modem M, Model F tai
jau nestandartinis layoutas, nesu jos bandęs, kur gavai tokią? :D

Yra firma, kuri nusipirko IBM ar tai Lexmark įrangą ir gamina tas klavas
tiek su Win mygtukais, tiek USB, bet kiek žiūrėjau reviewsų, tai
pasidėvėjusi įranga, todėl ne tokie ryškūs klavišų užrašai, ne taip pat
spaudosi. Gal nelyginant ir nesijaustų :)

Beje, Model M techniškai nėra mechaninė, ji neturi switchų ant kiekvieno
klavišo, o membraną, tiesiog kliksėjimą sukelia spyruoklės. Turiu kelis
Model M, kurie rašo tyliai ir klavišai yra vientisos konstrukcijos, o ne
klavišas su lengvai nuimama kepurėle.