Tema: Re: mechanines klaviaturos rasymui?
Autorius: nekas
Data: 2019-03-22 15:42:25
As rasau nelabai daug, bet labai greitai. Pries pora menesiu sumasciau
kad reikia sau pasidovanot gera klaviatura ir pasikeiciau paprasta
Logitecha uz 10 Eur i kazkokia mechanine uz 100 Eur su Cherry MX Brown.
Nors ir kaip nesinori sau to pripazinti, bet su klaviatura uz 10 Eur man
rasesi ir greiciau, ir lengviau, ir misstype'u buvo maziau...