Tema: Re: mechanines klaviaturos rasymui?
Autorius: MRT
Data: 2019-03-22 16:23:50
> <..> dabar kas spalvas liecia - kiek isskaitau, kad blue tipo greitam rasymui tinkamiausi, kokia
> kieno patirtis? rasoma daug ir greit:)

ne mano patirtis.. bet del spalvu.. yra kas raso daug ir greit.. nesvarbu kokios
spalvos raideles - po kurio laiko tiesiog nelieka tu raideliu (mergos nagais nukapoja)..
nu ir nieko - toliau kapoja daug ir greit per tas beraides knopkes :)
tiesa, kazkurios klavos gyresi, kad raides lazeriu graviruotos.. bet sita nekliuvo..

asmeniskai man darbe prilipo sunkiasvore legacy Compaq from 1998m.
http://www.a1usedcomputers.com.au/products/keyboards/KBPC0006.jpg
(tik ne todel, kad afygena gausiai gausiai.. bet su naujais kompais fufliakai ejo).