Tema: Re: Gal diskui ragas?
Autorius: Remigijus
Data: 2019-01-29 14:48:20
Nutrauk tą "LLF", neverta tiek laukti. Šiaip 2 TB trynimas turi trukti ~
3 valandas.

Nežinau ar nulaužtą programą naudoji nes tas "HDD Low Level Format Tool
4.25" "Free for personal/home use (speed is capped at 180 GB per hour
which is 50 MB/s) : The tool was formatting at about 10 MB per second.
After I bought a license, however, the speed stays the same - 10 MB per
second. Why?" sakau gal dėl to pas tave tas 10 MB/s?

Nesu aš windowsinių programų mėgėjas tokiems darbams. Rekomenduoti galiu
 naudotis hdat2. Ją lengviau paleisti už mhdd, tik reikia ne dosinės o
linuxinės versijos. Dabar neprisimenu  kokioj distribucijoj ji jau būna
sudiegta. Ar tik ne hirens boot CD "Parted Magic"?