Tema: Re: Gal diskui ragas?
Autorius: Remigijus
Data: 2019-01-29 09:55:42
Realocated sector count reiškia, kad jie yra remapinti į rezervinius
sektorius. Labiau Sigitui turi rūpėti Current pending Sector count. Šie
yra kandidatai tapt realocated, sekančio rašymo metu. O disko trynimas
juos kaip tik ir pagydo.

Normaliai veiks, aišku po kiek laiko tie sektoriai vėl po biškį taps
weak, bet tikrai po vieno ir ne po dviejų įrašymų.

Šiaip šiūlau mažiau sukt viso disko skaitymo/rašymo testų, nes taip
sektoriai ir tampa weak. WD green diskų paviršius yra labai silpnas ir
tokie testai jį varo į kapus.
Reikia vieną kart ištrint visą diską, jei vis tiek bus lėtas, tada jau
galima sakyti, kad diską mesti. Visgi wd-greenai nėra skirti NAS'ams. Jų
naudojimas pateisinamas tik nesvarbiai informacijai.

Asmeniškai aš jį dar naudočiau torentų siuntimui.