Tema: Re: Gal diskui ragas?
Autorius: Sigitas
Data: 2019-01-29 10:09:34
Buvau paleidęs "write", tai kelias minutes pasisuko(ėjo raudonos eilutės
ir didėjo apatinis(mėlynas) skaičius, tai jam pasiekus keliolika
tūkstančių išjungiau.

Nežinau kas bus, bet paleidau "HDD Low Level Format Tool 4.25"

Pradžioj paleidau greitą("Perfom quick wipe" - prasisuko per gal 5-10
sek.), po to pilnai.

Per naktį(per8 val.) prasisuko 15 procentų - tai per dvi paras gal ir
baigsis...

Ar toks lėtas tas formatavimas(rašo 10.7 MB/s)?

Ar tas LLF gali kaip paveikti į gerą pusę?