Tema: Re: Gal diskui ragas?
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-28 20:48:06
tiek kiek randa pas ji tikrai neremapins, jam pastoviai lys ir lys nauji
BAD'ai, cia variantas suziuret kur tie badai dauginas, jei disko pradzioje
ar pabaigoje galima su particijom suzaist dar, buvo pas mane toks vienas
seagate, lindo daxuja BAD'u disko pabaigoje ir kazkiek dauginos pradzioje
tai padariau particija ~650GB per viduriuka ir dar ilgai droziau ji,
visokiem torrentam ir filmam laikyt, niekaip nenorejo uzsilenkt, greitis
nebuvo krites
kitas 2.5'' su badais pradzioje dabar prie routerio pajungtas guli, filmai
ji pumpuojas ir per tinka sharina juos, tai nenori uzsilenk, greitis
nekrites nei nuskaitymo nei irasymo