Tema: Re: Daba patarkit dėl stacionaro :D
Autorius: MRT
Data: 2018-09-13 16:00:36

> Tikrai ne, bet lygiai taip pat nėr priežasties ir sėdėt ant to pačio.
> T.y. jamčiau tą, kas duoda daugiau morkų/babkių vienetui ir tiek.
> Ryzenas pakol kas nedaug, bet laimi.

Del nedaug morkyciu skirtumo - likciau su Intel..
Man ir integruota Intel grafika privalomai esanti yra pliusas..
Ryzen'ai su GPU deja slabakai - Ryzen 5 2400G - 4C/8T + Vega11

> Vo vo, tą tai gerai žinau, jau pernai, kai atmetė kanopas paskutinė USB3 skylė buvau pasiryžęs jamc kažką. Susidėjau, bet
> paskaičiau gandus kad "tuoj bus killeris".
> Nu vat štai jums ir prašom, metai praėjo, killerio nėr, vėl tas pačias problemas sprendžiu :D

Siandien is principo neimciau i5-8600K, nes sis fruktas jau kiek laiko galejo
burgzt pas tave.. apie metus?.. tai ka tavo procas veikia parduotuvej visus metus? :)

Primenu, kad "gal ir nieko matke, kaip pats sakei" su Z370 atradom dar 2017-10men.:
https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2377899:re-intel-naujienos-kavoj-mirkytos-razinos