Tema: Re: Daba patarkit dėl stacionaro :D
Autorius: MRT
Data: 2018-09-13 14:55:29
> Kiek dairiaus, tai gaunas neblogai su ryzenu, bet ten su uATX MB pasirinkimu ne pyragai. O ir turbūt reiktų sulaukt antros kartos,
> kuri bus ateinantį pavasarį?

O tau yra kazkoks kontretus ryzenas keisti CPU religija?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ryzen
1.1 Zen microarchitecture
1.2 Zen+ microarchitecture
2 Compatibility
3 Initial reception
4 Known issues
4.1 Ryzenfall

Yra kazkokie sumetimai del price/perf?..
Nusiziurejus vidutini Ryzen'a "aktualiam taske", gal ji gali nukalt su aukstesniu Intel?
Skirtumas gausis tik kainoje, kuri irgi prasiskiedzia,
nes galimai matke ir RAM kainuoja identiskai, skiriasi CPU..

Sakykim i5-8500 (~200 Eur) tau pakankamas..
Tada ieskai kuris ten Ryzen'as rungtiniauja
su i5-8500 ir kiek desimtiniu Eur sutaupys.

> Iš intelinių irgi bišky liūdesiukas, net nežinočiau ką imt... 8600K? Bet tai kad < 40% single-threaded performanso boostas, ne
> pyragai (nors dauguma atvejų +2 core aišku pasijaustų). HT atsikandau, realios vertės mano kasdienėj veikloj neduoda, tai į i7
> nelabai ir dairaus - o gal verta?
>
> Iš kitos pusės - neskubu, galima pamarinuot iki pavasario, ar kada ten išeis nauja desktopinių banga, bet kaži, ar verta tikėtis
> kažkokio spec-šuolio aukštyn.
>
> Ką darytumėt mano vietoje? ;-)

OC megsti?.. jei likt su Intel'iu, tai artimiausiu metu butu verta
palaukti Z390 chipseto matkiu, o proca su "K" raide issirinksi.

https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_r

i5-9600K - Core i5 6C/6T / 9 MiB - Base 3.7 GHz / Turbo 4.5 GHz
i7-9700K - Core i7 8C/8T / 12 MiB - Base 3.6 GHz / Turbo 4.9 GHz
i9-9900K - Core i9 8C/16T / 16 MiB  - Base 3.6 GHz / Turbo 5 GHz

Kada bus - jau uzp.. kartais uzmetinet aki i gandus ir ziuret kaip jie nepasiteisina..
Bet jau tikrai greit .. gal net si menesi.. arba ant Kaledu.. nu arba Velykoms :D..