Tema: Re: Daba patarkit dėl stacionaro :D
Autorius: ABLomas
Data: 2018-09-13 15:21:24
On 2018.09.13 14:55, MRT wrote:
> O tau yra kazkoks kontretus ryzenas keisti CPU religija?

Tikrai ne, bet lygiai taip pat nėr priežasties ir sėdėt ant to pačio.
T.y. jamčiau tą, kas duoda daugiau morkų/babkių vienetui ir tiek.
Ryzenas pakol kas nedaug, bet laimi.

> Kada bus - jau uzp.. kartais uzmetinet aki i gandus ir ziuret kaip jie
> nepasiteisina..
> Bet jau tikrai greit .. gal net si menesi.. arba ant Kaledu.. nu arba
> Velykoms :D..

Vo vo, tą tai gerai žinau, jau pernai, kai atmetė kanopas paskutinė USB3
skylė buvau pasiryžęs jamc kažką. Susidėjau, bet paskaičiau gandus kad
"tuoj bus killeris".
Nu vat štai jums ir prašom, metai praėjo, killerio nėr, vėl tas pačias
problemas sprendžiu :D