Tema: Re: Vertas dėmesio nešiojamas kasdieniam naudojimui, ar ieškoti ko kito?
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-18 12:58:30
Na viskas prasidėjo nuo to, kad atsirado G5 pardavime (pas LT
didmenininkus), atsirado norinčių juos nupirkt ir dalis jų pageidavo su
HDD+SSD kombinacija. O rėmelių tiesiog nebuvo. Bet šitie probookai turi
tokias fainas vietas 2.5" diskui, kad dabar man net minties nekyla tuos
rėmelius klientam primygtinai siūlyt, viskas ten puikiai ir paprastai
fiksuojasi.
Bet jei labai norisi pagal feng-šui viską pasidaryt - galima :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/