Tema: Re: Vertas dėmesio nešiojamas kasdieniam naudojimui, ar ieškoti ko kito?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-18 00:46:29
> Na, aš per babajus šiandien čia netolimame miestelyje perėjau - graudu.
> Senienos už brangiai. Apsisprendžiau iš Telia HP 450 G5 Probook paimti.
> Dar nupirksiu 8 GB RAMo jam ir 1 TB HDD.

Tik velniam tas 1TB HDD uz ~45-56 Eur, kai MX500 500GB uz ~86 eurus UK?

PS. Dar reikes ir remelio idet tam 2.5" (jei Probook'as butu su
HDD, tada remeli ir HDD turi, o sistemai perki normalu m.2 SSD).

> Man tinka, kad jie be
> pabrangimo 24 mėnesiams duoda. Nemėgstu mokėti visos sumos iš karto, jei
> be pabrangimo galima mokėti dalimis.

Tik ka nuo tokios sumos islosi?.. Juk tas lizingas tau
turetu but nebutinas (pagal tai, kad domejaisi investicija i NT).
Neprisirisus pre Telia del lizingo, kartais gali papult
uz geresne kaina kitur (siuo metu nesimato kazko geriau nei telia).