Tema: Re: Vertas dėmesio nešiojamas kasdieniam naudojimui, ar ieškoti ko kito?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-08-17 22:34:04
Na, aš per babajus šiandien čia netolimame miestelyje perėjau - graudu.
Senienos už brangiai. Apsisprendžiau iš Telia HP 450 G5 Probook paimti.
Dar nupirksiu 8 GB RAMo jam ir 1 TB HDD. Man tinka, kad jie be
pabrangimo 24 mėnesiams duoda. Nemėgstu mokėti visos sumos iš karto, jei
be pabrangimo galima mokėti dalimis.