Tema: Re: Vertas dėmesio nešiojamas kasdieniam naudojimui, ar ieškoti ko kito?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-15 20:21:52
> Pirkau kadaise Office 2010 home and student trims kompiuteriams.
> CD diskas.

O ten aktyvacija ne per Microsoft account'a?
Berods prisijungus duodavo atsisiusti *.iso

> Perinstaliavau Windows, lygtai susitvarkė registras, bet va
> Solitaire collection nėra. Nežinau, kaip atstatyti.

Cia kazkoki Refresh darei?.. jei svariai instaliuoji,
tai esamus registrus issluoja, dabar tarsi paveldeti bug'ai.
Microsoft Store veikia? Ten savo Solitaire neieskojai?

Windows 10 kas man nepatinka, tai Metro Apps.
Tau ko gero jie ir susivare. Kiek anksciau googlas
siulydavo kazkokius ten powershell'o komandas, tuo paciu ar
naujesniam ar builde ar tam tikrose situacijose jos
suvarydavo galutinai ta MetroApps ir Start Menu.

Kazkas tokio:
https://www.urtech.ca/2015/05/solved-windows-10-start-menu-and-modern-apps-do-not-function/