Tema: Re: reikia patarimo del PC upgrade
Autorius: Remigijus
Data: 2018-02-22 16:08:22
Gal jau tikrai užteks sapalionių

2018-02-22 14:30, vytra rašė:

> Atidaryti dalykai niekaip netrugdo efektyvai dirbti, čia pas Jus
> kažkokie prietarai! :)
Atidaryti dalykai sėdi RAM'e, o kai jo pritrūksta tada seniausiai
naudoti dalykai keliauja į diską. Jei atidaryti ir nenaudojami, gal
labai ir netrugdo, bet chromas + photoshopas yra totalūs RAM rykliai, ir
jei dar mėtantis tarp abiejų programų tai tikrai stabdys net su daug RAM'o

> Labiausiai trugdo:
>
> 1. Visokie "antiVyrai" su "paranojos" realaus laiko apsaugos lygiu.
>    (juokingiausia, kad daugelis sugeba po kelis įdiegti) :)
Labai norėčiaupamatyti task managerio screen shotą su keliom antivirusinėm.

> 2. Visokie "spyWare", kurie knisa Jūsų duomenis.
>    (juokingiausia, kad jų net neieško dauguma "antiVyrų). :)
Čia teisybė

> 3. Persipildę pagalbiniai katalogai (tautiškai dir'ai),
>    (juos galima išvalyti rankutėmis arba su "diskclean") :)
čia tipo %temp% stabdo, nebesvaik

> 4. Windowsams reikia pasakyti, kad jie naudotų visą RAM'ą,
>    (kitu atveju jie tą RAM'ą kažkam taupo, gal LINUX'ams)?
Jei nemeluoja task manageris tai windowsai panaudoja 99% RAM, ir dar į
swapą kas netelpa įsirašo. Ir stabdo.

> 5. Daugelis nežino kas yra RAM "dual chanel" ir jį sugadina.
Irgi geras, kas yra sugadintas dual chanelis?

> 6. Daugelis nežino, kas yra RAM'o laukimo ciklai ir naudoja RAM su 16
> laukimo ciklų.
Prašom apšviesti kuo blogi CL16 3200 MHz ramai ir kuom geriau CL15 2133 MHz

> 7. Daugelis nusiperka I5 CPU, bet tik 2.0 GHz, toks kompas
>    realiai dirba lėčiau už senuką P4HT 4.2 GHz.. :)
Prašom į studiją Pentium 4 su 4.2 GHz

Lėčiausias mano i5 I5-5200, 2C-4T, 2,2GHz superPI32 suskaičiuoja per 862
sekundes
Greičiausias mano P4 630, 1C-2T, 3Ghz tą patį padaro per 2278 sekundes
Aš nekeisčiau jokio i5 į Pentium 4. Kalbi lyg nebūtum net matęs P4.