Tema: Re: reikia patarimo del PC upgrade
Autorius: Techno
Data: 2018-01-15 10:11:00
Taigi rašė žmogus: "...nes darbas vyksta atsidarius penkiasdesimt Chrome
tabu ir dar salia koks Photoshop... "
Tie 6GB tokiu atveju, tik "zakuskei" :) Reikia ir RAM jam įsidėt daugiau,
nes SSD, tai problemos nepanaikins, tik kad swap'inimas pagreitės.
Aišku, pigiau būtų darbo įpročius pakeist ir nelaikyt krūvos tabų atidarytų
fone, su Photoshop dirbant, bet iš praktikos galiu pasakyt, kad geležį prie
įpročių pritempt yra paprasčiau, nei įpročius prie geležies :D