Tema: Re: reikia patarimo del PC upgrade
Autorius: Rrr
Data: 2018-01-15 12:14:23
CPU, motina - tikrai del to nekalti. Pradziai patikrink kiek suvalgo
ramo ir kas suvalgo. Ramo galima dasipirkt skelbimuose, kainuos gan
nebrangiai kokie 3 kaulai po 2GB (svarbu, kad greitis/laikai atitiktu
dabar esamu).

Bet kokiu atveju, pirmas pirkinys turetu but SSD, tada dedi svarius
windowsus, tada ziuri kiek RAM sueda, jeigu virsyja 6GB, dasiperki. CPU
ir MB siai diena tikrai uztenka ir del ju stabdymo nejausi.